Novinky
Dovolená

POZOR: z důvodu dovolené nebudeme od 11.9. do 15.9. expedovat Vaše balíčky. Děkujeme za pochopení. 

více
Dovolená

POZOR: z důvodu dovolené nebudeme od 19.6. do 23.6. expedovat Vaše balíčky. Děkujeme za pochopení. 

více
Výrobci / značky

Co dělat když...

Úvod Časté otázky Co dělat když...

Neobdrželi jste zásilku


Pro dopravu našich zásilek používáme služby České pošty. Poštovní doručovatel by měl objednané zboží doručit do 3 dnů od jeho odeslání. Může se však stát, že se zásilka zdrží, doručovatel Vás nezastihne doma, nebo se ztratí oznámení o doručení Vaší zásilky.

 

Pokud jste tedy do 3 dnů od obdržení potvrzení o odeslání objednávky, které jsme Vám poslali e-mailem zásilku neobdrželi, doporučujeme zkontrolovat stav zásilky na stránkách České pošty.



Pohyb můžete sledovat on-line na stránkách:  http://www.ceskaposta.cz/, v oddílu sledování zásilek. Do prázdné kolonky stačí zadat pouze podací číslo, které Vám posíláme při potvrzení odeslání Vaší zásilky.

 

Zde zjistíte, zda zásilka např. z důvodu Vašeho nezastižení doma nečeká na Vaší poště.

 

V případě jakýchkoli pochybností nás však e-mailem kontaktujte a my Vám rádi pomůžeme stav Vaší zásilky prověřit.


 

 

Zboží, které jsme objednali neodpovídá naší představě


Do 14-ti dnů od nákupu máte právo dle občanského zákoníku  vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. Žádáme Vás proto o vyplnění formuláře Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete v nabídce vlevo (část Vrácení zboží a reklamace), zboží nám i s formulářem zašlete a my Vám převedeme peníze nejpozději do 30 dnů na Váš účet. Zboží v hodnotě nad 500 Kč posílejte prosím v pojištěné zásilce. Předejdete tak případným komplikacím.

 

Adresa pro odeslání vraceného zboží:

Ing. Jaroslava Hudečková

Lešenská 401

76314 Zlín


 

Zboží, které jste obdrželi má vadu


Chyba se může stát a i přes to, že veškeré zboží, které odesíláme pečlivě kontrolujeme, nemusíme vadu odhalit. V tomto případě vyplňte prosím formulář Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace), který naleznete v nabídce vlevo (část Vrácení zboží a reklamace), zboží nám i s formulářem zašlete a my se Vaši reklamaci pokusíme co nejrychleji vyřídit k Vaší maximální spokojenosti.

 

Adresa pro odeslání vraceného zboží:

Ing. Jaroslava Hudečková

Lešenská 401

76314 Zlín


 

Mám zájem o zboží/barvu/velikost, která není aktuálně v nabídce


Kontaktujte nás prosím na adrese info@naturbabyshop.cz a my zjistíme naše momentální možnosti a se pokusíme Vám vyhovět.

Copyright 2014 - 2017 © Oblečení z biobavlny pro kojence a děti