Novinky
Dovolená

POZOR: z důvodu dovolené nebudeme od 11.9. do 15.9. expedovat Vaše balíčky. Děkujeme za pochopení. 

více
Dovolená

POZOR: z důvodu dovolené nebudeme od 19.6. do 23.6. expedovat Vaše balíčky. Děkujeme za pochopení. 

více
Výrobci / značky

Doprava

Pro zasílání Vašich zásilek používáme služeb České pošty a.s.

 

  • Všechny zásilky jsou pojištěny a jejich pohyb můžete sledovat on-line na stránkách:  http://www.ceskaposta.cz/, v oddílu sledování zásilek. Do prázdné kolonky stačí zadat pouze podací číslo, které Vám posíláme při potvrzení odeslání Vaší zásilky.

     

  • Co dělat, pokud Vás doručovatel nezastihne doma a zanechá ve vaší domovní schránce „Výzvu k vyzvednutí zásilky“ na poště? Požádejte o opakované doručení zásilky.

 


Služba je poskytována zdarma každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, od 8 do 16 hodin. 

 

Příklad použití: ve schránce jste našli Výzvu a budete doma některý následující pracovní den v době od 8 do 16 hodin.

  

Jak na to...

 

1/ telefonicky - na Výzvě naleznete telefonní číslo vaší ukládací pošty, na kterém si domluvíte den opakovaného doručení, nebo


2/ na webových stránkách ČP podáte Žádost o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou. (Žádost musí být podána minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení a toto datum nemůže být po ukončení odběrní lhůty.) 

Copyright 2014 - 2017 © Oblečení z biobavlny pro kojence a děti